Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Fodboldforum - På dansk

 
ForumforsideForumforside  FAQFAQ  SøgSøg  BrugerlisteBrugerliste  GrupperGrupper  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  Støt FanbasenStøt Fanbasen  

 

 SL R26 - AC Horsens - FC Midtjylland

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Kasper

Kasper


Posts : 13
Tilmeldingsdato : 05/04/23

SL R26 - AC Horsens - FC Midtjylland Empty
IndlægEmne: SL R26 - AC Horsens - FC Midtjylland   SL R26 - AC Horsens - FC Midtjylland Icon_minitimeSøn 23 Apr 2023 - 12:29

26. runde i alt og 4. runde i Kvalifikationsspillet.

Kampinfo

Dato: 23. april 2023
Kick off: Kl. 14
Sted: CASA Arena Horsens
TV: Canal 9
Dommer: Lasse Graagaard

Optakt

FCM kan endegyldigt sikre sig fra nedrykning ved at vinde dagens kamp, såfremt Lyngby taber til OB mandag aften. Samtidig har FCM muligheden for at trække fra i toppen af Kvalifikationsspillet og distancere Silkeborg (med 7 point) som minimum. FCM har samtidig hentet de fleste af sine point på udebane OG endnu ikke tabt en udebanekamp i SL denne sæson. Og heller ikke tabt i Kvalifikationsspillet endnu.

AC Horsens har kæmpet med svingende resultater og skader. De har haft en rigtig dårlig periode og et rigtig dårligt forår, kun brudt af en sejr over SIF i 2. runde af kval-spillet. Deres seneste sejr (før sejren mod SIF) er helt tilbage fra 4. november i runde 16, hvor de til gengæld vandt 5-1 hjemme mod Randers.

FCM tror jeg endnu engang ikke byder på kæmpe overraskelser. Alligevel er jeg mere i tvivl denne gang end mod AaB, om TT kunne finde på at ryste posen og sende f.eks. Simsir ind fra start - og starte i noget der kunne ligne en 4-3-3. Tålmodigheden med Tychosen som venstreback må være opbrugt, han dur ikke på den position. Bak skal have chancen fra start. Så kan man bruge Tychosens alsidighed som indskifter til enten højreback, central forsvarer eller sågar en midtbaneposition.
Hvis det ender i 4-4-2 opstillingen fra start, er Simsir på bænken og Oliver Sørensen på midten.

Jeg er meget i tvivl om hvilken formation ACH stiller op i. Generelt har de virket glade for 3-4-3 i forskellige udgaver. Det er muligt at de stiller i en 3-4-2-1. Men for så vidt kunne de også kaste sig ud i 4-4-2 eller 5-4-1. De har Malte Kiilerich tilbage i truppen, og jeg laver et sats og siger at han starter i centerforsvaret. Hvis han ikke gør det (eller at de ikke tør det), sender de Riisgaard Jensen ind på den position.

AC Horsens

SL R26 - AC Horsens - FC Midtjylland Lineup16

FC Midtjylland

SL R26 - AC Horsens - FC Midtjylland Lineup17

Resultat
ACH 1 - 4 FCM

Modsat sidste uges kamp, tror jeg at denne bliver målrig. Jeg forventer en "trods reaktion" fra FCM og mange afslutninger på mål.
Tilbage til toppen Go down
Niels




Posts : 12
Tilmeldingsdato : 05/04/23

SL R26 - AC Horsens - FC Midtjylland Empty
IndlægEmne: Sv: SL R26 - AC Horsens - FC Midtjylland   SL R26 - AC Horsens - FC Midtjylland Icon_minitimeSøn 23 Apr 2023 - 13:06

TT er nødt til at fokusere mere på at lave mål end på at vinde midtbanen. Selv om Horsens skulle stille op som ovenstående på papiret, bliver det formentlig mere en 7-3-0-1 hvor nullet er midtbanen. Så Simsir ind som en det kan skabe noget bag angriberne kunne være givtigt. Man kunne håbe at det blev endnu mere ovvensivt og skifte Gigovic ud med Brumado (som jeg i øvrigt synes bør starte i stedet for Heiselberg) og så rykke Isaksen ned som højre kant og lade Martinez, Olsson og Simsir klare midtbanen.

Resultat. 0-3. Nu må den defensiv være på plads.
Tilbage til toppen Go down
Kasper

Kasper


Posts : 13
Tilmeldingsdato : 05/04/23

SL R26 - AC Horsens - FC Midtjylland Empty
IndlægEmne: Sv: SL R26 - AC Horsens - FC Midtjylland   SL R26 - AC Horsens - FC Midtjylland Icon_minitimeSøn 23 Apr 2023 - 13:39

Det ligner en 4-3-1-2 fra FCM, hvor Brumado erstatter Heiselberg, Paulinho snupper venstreback og Gigovic eller Olsson på en offensiv midt. Måske det giver bedre plads til at Isaksen kan arbejde ud fra kanten og ind mod midten.
Tilbage til toppen Go down
Kasper

Kasper


Posts : 13
Tilmeldingsdato : 05/04/23

SL R26 - AC Horsens - FC Midtjylland Empty
IndlægEmne: Sv: SL R26 - AC Horsens - FC Midtjylland   SL R26 - AC Horsens - FC Midtjylland Icon_minitimeSøn 23 Apr 2023 - 14:24

Fin start af FCM. Meget boldbesiddelse og et ærgerligt selvmål af Gomez efter godt forarbejde og afslutning af Isaksen. ACH er ufarlige. Der kommer flere mål!
Tilbage til toppen Go down
Niels




Posts : 12
Tilmeldingsdato : 05/04/23

SL R26 - AC Horsens - FC Midtjylland Empty
IndlægEmne: Sv: SL R26 - AC Horsens - FC Midtjylland   SL R26 - AC Horsens - FC Midtjylland Icon_minitimeSøn 23 Apr 2023 - 19:15

Jeg så desværre ikke kampen. Var det en god præstation?
Tilbage til toppen Go down
Kasper

Kasper


Posts : 13
Tilmeldingsdato : 05/04/23

SL R26 - AC Horsens - FC Midtjylland Empty
IndlægEmne: Sv: SL R26 - AC Horsens - FC Midtjylland   SL R26 - AC Horsens - FC Midtjylland Icon_minitimeSøn 23 Apr 2023 - 20:00

Fin 1. halvleg. ACH kom bedst ud til 2. halvleg og var gode fra 45. - 69. minut. ACH havde ingen store chancer i den periode, men scorede et mål, hvor der dog var offside. Da Isaksen gjorde det til 0-2 var FCM i kontrol. Det var i øvrigt kort efter at Simsir var sat ind, og han satte det offensive spil rigtigt fint op i perioder og bragte egentlig en del ro.
Chilufya havde 2-3 store chancer og burde have scoret til 0-3, særligt efter et glimrende indspil fra Simsir.

En fortjent sejr til FCM, men problematisk at de fortsat har 20-30 min. i løbet af en kamp, hvor bliver passive og overlader spillet til modstanderen.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





SL R26 - AC Horsens - FC Midtjylland Empty
IndlægEmne: Sv: SL R26 - AC Horsens - FC Midtjylland   SL R26 - AC Horsens - FC Midtjylland Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
SL R26 - AC Horsens - FC Midtjylland
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» SL R25 - FC Midtjylland - AaB

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Danmark - danske turneringer :: Superligaen-
Gå til: